.

כמה דקות ביום שיגרמו לגב שלך

להרגיש משוחרר ומחוזק יותר !

סובלת מגב תפוס וכואב?

יושבת שעות מול המחשב ולוקח לך הרבה זמן להתיישר בקימה מהכיסא?

נמאס לך להרגיש את שרירי הגב תפוסים ומגבילים אותך בפעולות הכי

פשוטות ויום יומיות?

נמאס לך שהזמן עובר ואת לא עושה שום דבר?

יש לי חדשות טובות בשבילך !

קיים כלי מעולה, שיכול לעזור לך לשחרר ולחזק את הגב שלך, להרגיש

הקלה בכאב, להוריד את העומס והתפיסות של הגב, לגלות מה מסתתר

מאחורי הכאב ולעשות התמרה. וכל זה תוך כמה דקות ביום ! 

את בטח רוצה לדעת מה זה הכלי הזה?

הנה התשובה:

מדיטציות בדמיון מודרך לשחרור וריפוי הגב

1) מדיטציית הקשבה לגב - בעזרת המדיטציה הזאת תוכלי להתחיל לקבל את התשובות הנכונות, המדויקות והרלוונטיות לגב שלך !  הקשבה אמיתית של כמה דקות, תביא איתה מידע ותובנות לריפוי גבך.

2) מדיטציית שורשים לחיזוק יסוד האדמה - יסוד האדמה קשור ליציבות, תמיכה ובטחון - נושאים שמשפיעים מאוד על בריאות הגב.

רפא את אדמתך - רפא את גבך ! 

3) מדיטציה לריפוי עמוד השדרה - כשעובדים על עמוד השדרה עובדים על כל הגוף מאחר ולכל חוליה משוייכים איברים פנימיים המושפעים ממנה.

מדיטציה עוצמתית מאוד לריפוי עמוד השדרה וכל הגוף. 

4) מדיטציה לשחרור וחיזוק הגב - מדיטציה מצוינת להורדת כל עומס ומתח שהצטבר בגב שלך ואחרי שתשחררי כל זה, תוכלי לחזק את הגב שלך ולצאת מהמדיטציה בתחושה של קלילות ושחרור.

מתאימה במיוחד אחרי יום עמוס או בתקופה עמוסה ולחוצה (כשהכל על הגב שלך).

מחקרים רבים מראים את יעילותם של תרגולים מדיטטיביים להפחתת קשת רחבה של סימפטומים. הדבר בא לידי ביטוי הן בחקר המוח, בבדיקות פסיכולוגיות, והן בחוויה הסובייקטיבית של המתרגל.

תהליך המדיטציה מוביל לסדרה של שינויים פיזיולוגיים משולבים במוח.

בעת ביצוע פעילות מדיטציה ניתן לזהות את האזורים הפעילים במוח באמצעות מכשיר דימות תפקודי בתהודה מגנטית (MRI).

מהם היתרונות של המדיטציות לשחרור וריפוי הגב?

הן קצרות וממוקדות ומאפשרות תוך כמה דקות ביום לעזור לגב שלך להשתחרר ולהרגיש טוב יותר

הן מגיעות עם המלצות והנחיות לשימוש ב-2 מסלולים:

עם מטרה טיפולית למצבים של גב תפוס וכואב

וכמטרה למנוע כאבים בעתיד

ניתן להוריד אותן כקובץ mp3, להטעין לנגן או לסמרטפון שלך ולהאזין בכל מקום ובכל זמן המתאים לך באותו יום

הן הוקלטו באולפן מקצועי עם איכות סאונד טובה ועם מוסיקה, שהותאמה במיוחד למסר ולתדר, המחזקים את הריפוי

ברגע שהגב שלך במצב טוב (משוחרר מצד אחד ומספיק חזק מצד שני, ללא תפיסות וכאב), זה משפיע ישירות על הבריאות של האיברים הפנימיים של גופך

הנה כמה תגובות שקיבלתי :

וואו, זה היה מן גילוי כזה... ראיתי שם תובנה ענקית, ענקית על עצמי

 ובאמת אחרי כמה רגעים הרגשתי הקלה ושקט.

"אתמול האזנתי בפעם הראשונה למדיטציית הקשבה לגב ואחרי כמה רגעים התחילו לזלוג דמעות. פשוט ככה. לא יודעת מה קרה שם, בכיתי כמעט כל המדיטציה. הרגשתי איך יחד עם הדמעות משהו משתחרר, משהו מתנקה. ובאמת אחרי כמה רגעים הרגשתי הקלה ושקט.

יולי המון תודה לך ! בפעם הראשונה שאני אמרתי תודה לגב שלי על כל העבודה שלו וגם ביקשתי סליחה ממנו."

רונית מ.

זה עשה לי ממש טוב

"מדיטציה נהדרת !!! תודה רבה לך מעומק הלב. זה עשה לי ממש טוב. "

מרים ק.

בזכותך הצלחתי להתחבר לתרגילי מדיטציה אחרי שנים של ניסיונות רבים.

" הרבה הרבה תודה לך יולי ! בזכותך הצלחתי להתחבר לתרגילי מדיטציה אחרי שנים של ניסיונות רבים. תודה על הנתינה הגדולה שלך ועל הרצון והנכונות לעזור."

סימה  ש.

בהחלט זאת דרך מצוינת להגיע למקור הכאב.

"המון תודה על המדיטציה הנפלאה ! בהחלט זאת דרך מצוינת להגיע למקור הכאב. ולהקשיב לרוגע שבקולך זה בונוס בפני עצמו :)"

מלי

כמה זה עולה ?

המחיר של המדיטציות הינו 118 ש"ח

אבל

עד 31/03 ניתן לקבל אותן בהשקעה של 68 ש"ח בלבד !

 

ואני נותנת אחריות מלאה ל30 יום !

אם לאחר חודש מיום הרכישה, אינך מרגיש שזה מתאים לך,

פנה אלי ואחזיר לך את כספך בחזרה ללא שאלות.

כך שבעצם אין לך מה להפסיד !

כמה מילים עלי

מאז שאני זוכרת את עצמי, עוד בתור ילדה נמשכתי מאוד לנושא של ריפוי טבעי של הגוף וכל מה שקשור לצד הפסיכולוגי והנפשי של בן אדם. וכך במשך זמן רב, קראתי המון ספרים והתבוננתי.

בינתיים הספקתי לסיים קולג' למשפטים, לעשות תואר ראשון במדעי החברה והרוח ורק אז החלטתי ללמוד את התחום של רפואה משלימה באופן מסודר.

ב 16 השנים האחרונות אני לומדת, חוקרת ומתבוננת. אספתי ארגז כלים רחב שאיפשר לי ללוות אלפי אנשים בתהליך הריפוי שלהם.

בעיניי זו זכות גדולה לעזור לכמה שיותר אנשים, לעבור את מסע הריפוי שלהם.

אני מורה לרפלקסולוגיה ומורה ליוגה.

וחלק מהחזון הגדול שלי זה לעזור להרבה מאוד אנשים להיות בריאים יותר.

יש לך עוד שאלה ?

הנה תשובות לכמה שאלות נפוצות:

אף פעם לא עשיתי מדיטציה, זה יכול להתאים לי ?

כן, כל אחד יכול ללמוד לפתח את הרכוז ולהיכנס לכמה דקות של שקט. זה כמו חדר כושר לשריר: מתרגלים יותר וכתוצאה מכך שרירים מתחזקים.

אני מאוד עסוקה (משפחה, עבודה, לימודים), אין לי זמן כמעט לכלום. איך אצליח להכניס את המדיטציות ללו"ז כל כך עמוס שלי?

המדיטציות הן קצרות כ10 דקות ואחרי שתורידי אותן לנגן האישי שלך, זמינות לך בכל מקום. ואני מאמינה שגם ביום הכי עמוס, אפשר למצוא חלון של 10 דקות (בתור המתנה בבנק, בנסיעה ברכבת, בהמתנה בחוג של הילד, כמה דקות לפני השינה ועוד). ברגע שתרגישי את ההשפעה הטובה של המדיטציות על מצב הגב שלך ועל ההרגשה הכללית, יהיה הרבה יותר קל למצוא את הדקות האלו.

כמה זמן אני צריכה להקדיש למדיטציות ובאיזו תדירות, על מנת להרגיש את השיפור?

זה כמובן מאוד אינדיווידואלי. אני מציעה 2 מסלולים: 1 - טיפולי, ואז כמובן התדירות גבוהה יותר- פעמיים ביום, 2- למניעה של הכאב ותפיסות בעתיד - 2/3 פעמים בשבוע. יחד עם המדיטציות את תקבלי ממני הנחיות והמלצות מפורטות לכל מסלול: מתי, באיזו תדירות ובאיזה שילובים.

להרשמה ומעבר לדף תשלום מאובטח ומוצפן

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון *

עם כל שאלה ניתן לפנות באימייל yuli663@walla.com או בטלפון 052-5320357

נוצר באמצעות מערכת רב דף מבית רב מסר

.